Translate

2015/09/25


Dzisiaj przychodzę do Was z prawdziwym hitem kosmetycznym, dawno żadne kosmetyki nie wywarły na mnie takiego wrażenia! Produkty te polecam zwłaszcza kobietom zainteresowanym pielegnacją przeciwzmarszczkową ale nie tylko, ponieważ firma Paula's Choice posiada również w ofercie wspaniałe preparaty do walki z trądzikiem.

Paula's Choice to popularna strona Pauli Begoun, na której oprócz sklepu internetowego, znajdziemy przede wszystkim opinie o produktach kosmetyczych. W odróżnieniu od makeupalley, gdzie możemy przeczytać recenzje użytkowników, tutaj znajdziemy opinie fachowców, zwłaszcza pod kątem analizy składów kosmetyków. Produkty Paula's Choice są często polecane przez słynnych guru makeupowych np. Wayne Goss.

Moja przygoda z kosmetykami z Paula's Choice zaczęła sie od tego, że zamówiłam kilka próbek ze strony Paula's Choice UK. Pierwsza bardzo pozytywna rzecz, jaka zaskoczyła mnie na ich stronie, to możliwość zakupienia właśnie próbek kosmetyków. Żałuję, że inne firmy tego nie robią. W ten sposób za niewielkie pieniadze (0,70f za próbkę) mogłam spróbowac całej gamy ich produktów i zdecydować, które z nich chcę kupić w pełnowymiarowej wersji.


Większość z przetestowanych próbek bardzo mi odpowiadała i nielatwo było wybrać, najchętniej kupiłabym je wszystkie. Niestety musiałam dokonać wyboru i zdecydowałam się na zakup dwóch produktów:

Resist Daily Treatment 5% AHA 


W odróżnieniu od Weekly Treatment 10% AHA (ktory ma konsystencje wodnista), ten preparat posiada konsystencje kremu. Po nałożeniu szczypie (czyli działa). Juz po pierwszym zastosowaniu Daily Treatment zauważylam różnicę w wyglądzie mojej cery. Przez kolejne dni stosowania produktu zaskoczona obserowowałam, jak poprawia się kondycja mojej skóry, która wyglądała na gładszą i zdrowszą. Najlepsze efekty zauważyłam po użyciu w połączeniu z Skin Recovery Replenishing Moisturizer, i jest to drugi produkt pełnowymiarowy Paula's Choice, jaki zakupiłam.

 Skin Recovery Replenishing Moisturizer


Jest to bardzo bogaty krem nawilżający, usuwający suchą skórę, zaczerwienienia ale posiadający również właściwości wygładzające zmarszczki. Krem ma według mnie działanie podobne do Cicalfate Avene, bardzo łagodzące, kojące, silnie nawilżające. Konsystencję ma nieco inną niz Cicalfate, przypominajacą bardziej kremy do rąk. Jest lepki i nie wchłania sie zbyt dobrze. dlatego stosuję go wyłącznie na noc. Na drugi dzień rano cera jest zdecydowanie ładniejsza.

Z pozostałych prztestowanych przez mnie próbek na szczególna uwagę zasługuja według mnie: Resist Retinol Serum oraz Skin Perfectong 2% BHA, i produkty te z pewnością pojawią się na mojej kolejnej liście zakupów ze strony Paula's Choice.

Jeżeli jeszcze nie miałyście styczności z ta marką, polecam zapoznanie się z ofertą Paula's Choice, firma posiada również stronę online dla odbiorców z Polski http://www.paulaschoice.pl.

Pozdrawiam:)


Categories: ,

4 komentarze:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie i fajnie jest, że można zamówić sobie takie próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej marce, ale możliwość zamówienia próbek jest jak najbardziej trafionym pomysłem :).

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie przymierzam się do zakupu kilku produktów tej firmy, szukając w sieci opinii na ich temat tak do Ciebie trafiłam, dzięki za podpowiedź co warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się przydać :) Pozdrawiam:)

      Usuń